2013-02-23

Picfic: I am coming home






Sataa lunta, kaikkialla on rauhallista, yö tekee tuloaan
vai onko sittenkään?


Youka: *kävelee hangessa* Lunta, lunta ja lisää lunta, onneksi en sentään kärsi kylmästä~ 
vaatteeni ovat tosin veriset :c


Youka: *istahtaa* Joshua on tainnut karata jonnekkin...
Mystinen olento: *Naurua*



Youka: Ku-kuka siellä?
Mystinen olento:  Kuulumaton olen, demoni jota nähdä ei voi , jota kuulla ei voi  ja minulla on tehtävänä tappaa sinut ♥


Youka: *Hätääntynyt* ei!


Youka: minun on paettava!


Youka: *juoksee*
Kuulumaton: *nauraa hullun naurua ikävästi Youkan päässä* juokse vain! Paeta et voi!


Youka: *kaatuu hankeen*


Kuulumaton: Onko viimeistä rukousta pikku enkeli


Youka:  en pääse ylös, jalka jäi jumiin.. apuva..


Youka: *kuiskaa* onko tämä Youkan ja Joshuan viimeinen hetki yhdessä? Viimeinen hengen veto?


Youka: EI! En alennu tähän! En elänyt nyt kuollakseni! Minulla on mahdollisuus! Mutta se on hankalaa...


Youka: *kerää voimiaan ja kaikki alkaa sumentua*
Kuulumaton: EI! Saan minä sinut vielä kiinni! Menköön siinä sitten vaikka viikko, kaksi, vuosi tai sata vuotta!


Youka: *leijuu ''tyhjässä''* Minne päädyinkään..



*kaikki sumenee taas*

Youka: *makaa kovalla* Mi- missä olen?


Youka: *räpsäyttää silmänsä auki* selvisin!


Oi eka tarinani! Huhuh

5 kommenttia:

  1. owo Jännä tarina, jatkoa !! >3<

    VastaaPoista
  2. Kaunis KT <33

    Miten sait noi veret tohon vai laitoitko jollain ohjelmalla? x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvin cx

      siis vaatteeseen ö w ö meil on tekoverta ja upotin sellasen pillin millä juuvaan mehua siihen ja puhalsin : D... *tosin piti laittaa paperia meko alle ettei Youkaan ois tarttunu väriä*

      Poista
  3. Uuu :3 Jännittävää :o Odotan innolla jatkoa nwn

    VastaaPoista