2013-05-20

PicFic: Who is that uncanny guy




On niin valkoista


Olenkohan kuollut?


Mutta silloin en olisi valossa


demonit eivät pääse valoon


Olenko siis elossa


en ole varma missä olen


Joshua teki kurjasti, kun käytti voimaansa minuun


Mutta Lopulta, ei se ollut hänen vikansa


Olen ollut itsekäs, ja kun pelastin hänet kuolemalta, suljin hänet samalla vangiksi tähän samaan kehoon jossa minäkin olen.


Tuskin hän kumminkaan tarkoitti karkoittaa minua omasta kehostani


sydämmessään hän on hyvä olento



Joshua: En teidä kuka luulet olevasi, mutta aistin että olet täällä


Tule esiin, niin päästään paljon helpommalla


Joshua: Umh? *tuntee äkisti jonkun koskevan hiuksiinsa* 
?: Youka, siitä on aikaa ♥


Ja kuka hitto te olette?



Joshua: *valmiina iskemään tarvittaessa toista*

?: Älä nyt väitä ettet muista minua ^w^
Olen Luciano *säätää käsillään*


Posti toi tänään Rapakon takaa paketin, oli ilmestynyt meijän rappusille ^^
Pahoittelen (varsinkin 5 viimeisen kuvan) laatua mutta miul oli kiire tekee ruokaa :D *iha oikeesti! tein pizzaa!*

11 kommenttia:

  1. It's romance what i see here? O Q O


    EEEKAA KOMEMNTTI!

    IHAANAAAA < <<32 ANAjihä5pyjq'å

    Jatkoa kiitos.

    T: You know~^J^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D eh... miks kaikki kysyy tota

      nii on!

      kiitos

      Hihi^^'' ehkä sitä tuleekin ja pijaan

      T: yeah... i know

      Poista
  2. Ihana tarina ja ihana poika

    VastaaPoista
  3. asdfhdösvflaäsfjäaäsfkjaösjgöaö midnight deja vu *Q* IHANA MIESPOIKAMIESPOIKA!!!! FLALDJFÖAÄFHFMÖDÄAÄÖSJFLÄAÖFKAÖFNKÄAÄAÖA *kuolaus* Eli selkokielellä onnea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xDD kiitos + älä tukehu kuolaasi :D (selkokieli on hankalaa)

      Poista
  4. ASDFGHJHGFDSADFGHJK IHANA POIKA ;3; Onnea!

    VastaaPoista